2011. január 14., péntek

9.fejezet

Nos máris felraktam fejit....megérdemlitek,mert cukik vagytok!Láw:*baba*

Csupasz lábaim teljesen ellazultak a gyengéd kezekben.Olyan Hmmm meg Ahhhh hangokat hallattam.Boldogan túrtam bele sűrű,dús,fekete hajamba,ami még jobb érzéssel töltött el.Jacob keze feljebb csúszott,meg sem lepett.Pasiból van.Hagytam hadd' élvezze a helyzetet.Aztán beugrott,hogy nekem ott van Embry,neki meg Nessie.De őt eltiltották,Embry pedig az anyjával elutazott-amit én tudtam meg utoljára,azért nem búcsúzott el mert félt,hogy nagyon kiborulok,ami persze megtörtént-,így kicsit igazságtalannak tűnt elutasítani ezt a masszázst.Amíg én a gondolataimba merültem,Jake feljebb rántott,így keze ügyébe már a hasam volt.Lágyan lassan simogatta,engem feltüzelve.Akaratlanul is a hajába túrtam,közelebb húztam a fejét.homlokunk teljesen összeért,szemeimet kinyitottam,akkor szembesültem milyen közel is vagyunk egymáshoz.Mellem összeért az ő izmos felsőtestével,ami őt tüzelte fel.Jobb karjával a derekamat támasztotta ölében,bal kezével a hajamba túrt.Ez nekem bőven elég volt,hogy ajkaimat az övére tapasszam.Váratlanul de visszacsókolt,ajkaink egymást becézgették,úgy mint még soha.Mintha teljesen összeforrtunk volna.Lelkiismeret furdalásom támadt.Nagyon is.Nekem nem Jake-t kéne csókolgatnom,hanem Embry-t.Az is pofán vágott,hogy Jacob képes megcsalni Renesmee Cullen-t,azt a gyönyörű lányt,én mellette rút kiskacsa vagyok.Mégis ez a férfi akit a legjobb barátomnak hívok,itt csókol,ölel és cseppet sem zavartatja magát.Ép eszem ostorként csapott le hormonokkal fűtött testemre.Kezemet,mely a hajába túrt,kihúztam és ökölbe szorítottam.Meglendítettem és behúztam neki.A gyenge kis orr öklöm alatt nagyot roppant.Nagy cuppanással szakadtunk el egymástól.
-Jacob Black!-ordítottam torok szakadtából.Kezemmel is rásegítettem,hogy jobban kapjak levegőt és felfogjam mi is történt az előbb.Emily halkan leszólt az emeletről,hogy maradjunk csöndben.Jake megbánó arca a szívembe hasított,egyszerűen nem tudtam haragudni rá.Nem bántam meg,hogy behúztam neki.Azt sosem fogom megbánni.Miközben az orrában lévő porcot igyekezett helyrerakni,én felpattantam a kanapéról és kifutottam az erdőbe.
-Huly,várj!-kiabált utánam.Nem,nem várom meg!Sőt nem is akarom látni.Hogy tehette ezt?Én,hogy tehettem ezt?Könnyek a szemembe szöktek.A parton ilyenkor nem jár senki,így kedvemre sírhattam.Hulein Loong!Fegyelmezd magad,te ennél sokkal erősebb vagy!-kiabált rám a belső hangom.Összeszedtem magam és letörtem bűnöm könnyeit.Szörnyű ember vagyok.Hogy fogok ezután Embry szemébe nézni?Annak az embernek a szemébe,akibe bevésődtem!Egyszerűen hihetetlen,hogy engedtem a csábításnak és szeretet hiánynak.Nyilvánosan felpofoztam magam.-Ezt miért csináltad?-kérdezte mögöttem Jake.Még volt pofája idejönni?
-Megérdemlem.Ahogy te is!-válaszoltam,megfordultam és lekevertem neki hatalmas,csattanós pofont.Szemlesütve tűrte.-Most sokkal jobban érzem magam!-jelentettem ki.Visszaütött.Ez olyan ütés volt,mint amilyet én adtam neki a kanapén.Ettől is jobban éreztem magam.Bűnhődhetek a tetteim miatt.Orromból folyó vér,a trikómba csürgott.Egy határozott mozdulattal megfogtam,visszaroppantottam helyére eltört orromat.-Köszönöm.-hálálkodtam.Ez elég mazochista dolog,de ebben a helyzetben még azt is elviselném ha egy vérszívó öl meg.
-Igazán nincs mit.Ha te nem vagy akkor ki tudja mit csinálnánk....-magyarázta komoly hangon.Helyeslően bólogattam,közben arcomról törölgettem a vért.-Sajnálom.elragadott a..
-Figyelj Jacob!Tudom.Csak kérlek....Ne szólj Embry-nek!Így is elég nehéz lesz a szemébe nézni.
-Tudom.És nem fogok szólni.Cserébe kapok egy puszit....-mondta és én akkor tockost kevertem le neki.
-Jake,ne kelljen még egyszer eltörnöm az orrodat!
-Csak vicceltem!!!Nyugi csajszi!-mondta és lesmárolt.Istenem nem bírtam visszafogni magam!Erőteljesen visszacsókoltam,majd hogy nem ráharaptam az ajkára.A szörnyű bűntudat megint emésztgetett.Éljünk a mának,és hesegessük el a holnapot!Ennek a mondásnak élve,hagytam Jacob-ot végezni a dolgát....

rövid de mégis durva feji....komikat!

2 megjegyzés:

  1. aztaaa... Huly meg Jacob... fúúú,te aztán megcsinálod..:D
    várom a frissT!!

    VálaszTörlés
  2. pfff...hat nem tudok szohoz jutni!!!
    te aztan jol bekavartal!!!
    siess a kovetkezovel:D

    VálaszTörlés