2011. január 14., péntek

9.fejezet-Előzetes

Hát sziasztok!Nagy sajnálatomra nem gyűlt össze az 5 komi,csak 4.Tudom ez gonoszság,hogy miért nem nézem el azt az egy hiányt.Most pár napig képtelenek lesztek ezen az előzetesen vegetálni,aztán meglátjuk ;)
Még mindig nagyon szeretlek titeket:*baba*

"-Jacob Black!-ordítottam torok szakadtából.Kezemmel is rásegítettem,hogy jobban kapjak levegőt és felfogjam mi is történt az előbb.Emily halkan leszólt az emeletről,hogy maradjunk csöndben.Jake megbánó arca a szívembe hasított,egyszerűen nem tudtam haragudni rá.Nem bántam meg,hogy behúztam neki.Azt sosem fogom megbánni.Miközben az orrában lévő porcot igyekezett helyrerakni,én felpattantam a kanapéról és kifutottam az erdőbe.
-Huly,várj!-kiabált utánam.Nem,nem várom meg!Sőt nem is akarom látni.Hogy tehette ezt?..."

xD hát ennyi.Remélem kíváncsiak vagytok....*gonosz nevetés*Pár napon belül hozom a 9.fejezetet egészben!!!!Addig sok álmatlan éjszakát....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése