2011. január 11., kedd

8.fejezet

 Sziasztok!Itt van a várva várt 8.feji!!!Aki elolvassa az írjon légy szíves komit!Bevezetem a komihatárt.5 komi után elkezdem írni egyből az új fejezetet.Ez csak azért van,mert nem nagy lelkesedéssel kezdem írni az új fejezeteket.Ha adtok rá okot miért kezdjem el,akkor írok!Na jó olvasást.


/Hulein szemszög/
Quil egész úton azt ecsetelte,hogy Sam mit gondol erről.Igazából cseppet sem érdekelt.Mikor odaértünk Em házához,Anna a nyakamba ugrott.Meglepődve de magamhoz öleltem.Szinte sírt,hogy itt mertem hagyni idegenekkel.Nem értettem a kislány kötődését hozzám.Lassan lefejtettem vékony lábait a derekamról és visszaraktam a földre.Elsimítottam barna haját a szeméből.Nagy meglepődésemre megfogta a kezem és húzott a konyha felé.A többiek kuncogtak rajtam.Jake-nek beintettem,Embry-nek küldtem egy csókot.
-Emily-vel sütöttünk sütit!-mutatott egy hatalmas tepsire.Nagyon finom piskóta volt benne.Éppen nyúlni akartam érte,Em rácsapott a kezemre.
-Hagy a testvéreidnek!-intett szigorúan."Hagy a testvéreidnek...Blahblahblah!"Utálom ezt a szöveget.
-Ők a tesóid?-kérdezte Anna amikor Em kivitte a sütiket.Tudtam,hogy ha nem sietünk megeszik az összeset.
-Ja,azok.-húztam ki magam büszkén.Paul kiröhögött.-Ne félj,Paul!Még jössz egy kis verekedéssel!-emlékeztettem pár hónapos fogadásunkra.
-Nem verekszem lányokkal.-szögezte le.Odasétáltam mellé.Jó erősen tarkón vágtam.
-Majd meglátjuk...-suttogtam a fülébe és lelöktem a székről.Röhögve figyelt minket a közönség.Kivágtam az udvarra és ráugrottam.
-Embry szólj  a csajodra!Nem normális!-kiabált Paul két kiáltás között.A hajamnál fogva nekivágott egy fának,kettérepedt.Egy pillanatra Anna arca elterelte figyelmemet.Ijedt volt és feszült.Paul meg behúzott egyet,csodálkozó képembe.Na jó,ha harc akkor legyen harc!Visszaütöttem,orra nagyot reccsent kezem alatt.
-Nyertem!-jelentettem ki örvendezve.
-Miért nyertél volna?-kérdezte a földön fekvő Paul.Lenézően lenéztem rá.
-Abban egyeztünk meg,aki előbb vérzik!A te orrodból meg ömlik a vér!-nevetettem rekedten.Megadva magát,felállt és besétált sütit enni.Odamentem a kislányhoz.-Anna,minden rendben?-kérdeztem feszülten.
-Ti itt úgy verekedtek,mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne!Paul nem is foglalkozott a törött orrával.-mutatott rá.Megvontam vállam.Nem értek a gyerekekhez,és én nem fogom neki elmagyarázni,hogy egyáltalán nem fáj semmim egy szimpla verekedéstől.Motor zúgása törte meg a fiuk öblös nevetését.Sam kiment  a verandára.
-Nem megyünk innen sehova!-morogta Sam,közben valami végzést tartott  a kezében.Az egész "család" kiment Sam után.
-Sajnálom uram.A polgármester nem tűri,hogy az erdő közepén házuk legyen!-nézett végig rajtunk a férfi.Szeme megakadt szakadt ruhámon.Követtem pillantását.Trikómból kilógott  a hasam,Converse sortom már szálakban ölelte combomat.
-Mit bámul tata?-kérdeztem gúnyosan.-Meressze a szemét valaki másra!-sziszegtem és nekiakartam menni,Jacob állt hozzám legközelebb.Elkapta a karomat és erőteljesen visszarántott a helyemre.-Jó,oké!Lenyugodtam!-biztosítottam őket.Embry sétált oda mellém,szorosan átfogta a vállamat.
-És barbár családját sem..támogatja!-tért rá a férfi.Erre mindenki morogni kezdett,Sam leintett minket.Azt hiszem megölöm.
-El kell költöznünk?-kérdezte Emily sírva.
-Attól tartok igen.-felelte a férfi.
-Tarthat is!-mondta és léptem egyet előre.-Miért is kell kiköltöznünk?-kérdeztem.A pasas felnézett rám.Sokkal magasabb voltam nála,mondjuk a farkasgének rásegítettek a növekedésemre.Paul satuba fogott ha kedvem támadna nekiugrani.
-Nem volt engedélyük ház építésére a családnak.Ezért lefoglaljuk a telket.-magyarázta egyszerűen a Mr.mindenttudokmagukról.Sóhajtottam egyet és visszaálltam Embry és Jake közé.-Két órájuk van,hogy mindent összepakoljanak és elhagyják a házat.-szögezte le a férfi és visszasétált fekete Mercedes-éhez.Miután elhajtott,visszaballagtunk lehajtott fejjel a nappaliba.Sam egyből elkezdett pakolni.Senki sem fogta fel igazán miért kell elmennünk.Barbároknak neveztek,csak mert indiánok vagyunk.
-Rasszista bunkók!-fortyogtam.Helyeslően bólogattak velem a többiek.Két óra múlva visszajöttek mi meg elindultunk hozzám.Felajánlottam Sam-nek,hogy költözzenek hozzám.Úgy sem vagyok otthon.Bent ültünk a nappaliba és mindenki bánatosan nézte a híreket.
-"Gyilkosság történt a La Push,Firts Beach nevű partján.Két embert megöltek,egy kislány eltűnését jelentették.,,-mondta a műsorvezető.-"Tanuk szerint állattámadás történt.Farkasok az elkövetők,az egyik tanu le is fényképezte őket.,,-mondta az újabb aggasztó hírt.Egyszerre figyeltünk fel a képre.Sam,Quil és Embry volt a képen.Ijedten figyeltem a képet.A képen lévő személyek hatalmasat nyeltek.-"A vadőrség már keseri az állatokat"-fejezte be a gyilkossági híreket.Arcomat két kezem közé hajtottam.
-Anna,indulunk!-álltam fel.Anna értetlenül nézett rám.-Megyünk a rendőrségre!Haza fognak vinni.-mondtam és felszaladtam az emeletre.Felkaptam egy normális még ép fekete sortot,piros trikót és egy strandpapucsot.Mire leértem páran elmentek.-Hova mentek?-kérdeztem Emily-t.Szokásához híven a konyhában szorgoskodott.
-Brady átváltozott.-magyarázta.-Mentek neki segíteni.-mondta és tovább kavargatta a levest.
-Ó!Értem.Emlékszem még milyen volt az első...-ültem le  a székre.Emlékszem,nagyon dühös lettem Sam-re aztán megtörtént.Azóta is néha összekevernek minket a színünk miatt.Sam éjfekete,én kicsit kopottas fekete.-Anna?-kérdeztem,szemmel a kislányt kerestem.Leah mellett ült a kanapén.
-Megyek.-szólt kelletlenül.Kisétáltunk a házból,ő mindenkitől elköszönt.A rendőrségen nagy örömmel fogadták,hogy megtaláltam a kis csajt.A nagyszülők valami jutalmat emlegettek,de én mondtam,hogy nem kell semmi.Amikor hazaértem,Brady-t találtam a nappaliba.
-Szia,Brady!-köszöntem és leültem mellé.-Jól vagy?-érdeklődtem.Ezután Colin jön.Ő is furcsa tüneteket mutat.Meg persze szektának tartja a falkát,ahogy én is régen.
-Szuperül!Állati volt...-örvendezett.
-PÁr hónap múlva nem ezt mondod...-sóhajtottam,mire Sam-től egy csúnya pillantást kaptam.-Most mi van?Nem tudok hazudni!-horkantam.Csak rázta fejét.Sosem tudtam hazudni,most miért tenném?Csak,hogy jobban érezze magát?Úgy is sajnálni fogja hónapok múlva.Embry és Quil mentek járőrözni.Most kevesebben kell járnunk,hogy ne legyen feltűnő.Meg kerülgetni kell az embereket.Hajnal tájban Emily lefeküdt aludni,a többiek meg elmentek párjukhoz,haza,vagy járőrözni.Jake-kel maradtam a nappaliba.Valami régi vígjáték ment,nem volt túl vicces.Már majdnem aludtam amikor elkezdett dumálni.
-Alszol?-kérdezte.Nem emeltem fel a fejem.
-Szerinted?-suttogtam.Halkan felnevetett.-Te miért nem alszol?-kérdeztem kicsit sem érdeklődve.Már megszokhatta tőlem.Lehalkította a tévét.
-Nem tudok...-felelt álmosan.Megvontam a vállam és felnéztem rá.Arca elgyötört,fáradt volt,szemei engem néztek.
-Mi a baj?-kérdezte közben elnyomtam egy ásítást.
-Nessie...Edward nem enged a közelébe.-panaszolta szomorúan.El sem tudom képzelni milyen rossz lehet ha eltiltanak a szerelmedtől.
-Sajnálom...-morogtam.Bólintott.-Miért?-kérdeztem most már kíváncsian.Elvégre Edward nem tehet ilyet.
-Megtudta,hogy...tudod!-húzta a száját mint egy kisgyerek.-Együtt voltunk...-köhögte.
-Ó!-ajkammal formáltam azt az Ó-t.-Ezen kiborult?Előbb utóbb úgy is megtörtént volna...-ráztam a fejem.
-Én is ezt mondtam,meg Nessie is.-bólogatott.-Szörnyű eltiltva lenni.-sóhajtott-Te együtt voltál már Embry-vel?-kérdezte csillogó szemekkel.Félrenyeltem a nyálamat,fulladoztam.Hatalmas tenyerével megcsapkodta a hátam.Miután normálisan kaptam levegőt feleltem.
-Jake,szerintem ez nem rád tartozik...-fintorogtam.Felhorkant.
-Én is elmondtam!-kontrázott.-Na!Mond el!!!!!-húzott.Sóhajtottam.Úgy is kiderülne ha farkasok és Jake megkérdezi.Gondolatban nem lehet hazudni.
-Nem.-suttogtam a tévének.Erre összeráncolta a szemöldökét.-Most mi bajod?-kérdeztem felháborodva.
-Embry tudod mennyire szeret és kíván?Minden gondolata rólad szól...-magyarázta.
-Én megértem...DE nem úgy jöttek a dolgok.-magyaráztam aztán elfeküdtem a kanapén.Jake ölébe dugtam a lábaimat,kezeimet a fejem alá tettem.
-Kényelmes?-kérdezte gúnyosan.Elégedetten bólintottam.Behunytam a szemem és vártam hogy elnyomjon az álom.Jake simogatta a lábam.
-Mit csinálsz?-kérdeztem izgatottan.Ha egy talpmasszázs igazán benne vagyok...



Komihatár:5.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett,főleg a vége
    ez a Jake ,simogatta a lábát.. elképzeltem hogy az enyémet is simogatja... ahh de jó lenne :D
    siess a kövivel!!
    éssss én voltam az első komizóóóó yepyep

    VálaszTörlés
  2. sajnalom a kiscsajt, Annat:(
    birom Huly stilusat...kicsit ojan: nem erdekel senki es mindent leszarok stilusa van, ami nekem bejon<3
    varom a kovetkezot:D

    VálaszTörlés
  3. szija virágbogárkám!!!!
    hát igazság szerintem meg ölöm azt aki elvette a házukat:@!!!!!!!!!
    JAcob akis masszőr xD
    siesskélek szépen...^^
    pusszantalak

    VálaszTörlés
  4. A tarkónvágás, meg a lelökés a székről az naon tetszett, és természetesen a talpmasszázs...
    jajj istenem ha Jake az én lábamat masszírózná én levágnám és kitenném erekjének a falra x)
    jó volt, és jó hosszú is. így legyen mindíg :)
    puszi
    siess *bociszemecske*
    DorCsa

    VálaszTörlés