2010. december 23., csütörtök

2.fejezet

/Hulein szemszög/

-Haha,Hulein nagyon vicces vagy!-mondta Edward amikor arra gondoltam mi lenne tükröt tennénk Edward elé?Lehet,hogy visszaverődne a fény és szétdurran?Ki tudja?Egyszer majd kipróbálom....De nem Edward-dal.Ő állítólag jó fej!

-Tudod,Edward.Nekem van fantáziám és nem szorulok másik agyrémeire!-oltottam a kis vámpírt.Bella rossz szemmel nézett rám.Kit érdekel?

-Hulein!Mennünk kell járőrözni!-kiabált be Seth.Jaj ne,már megint?

-Seth,alig aludtam négy órát az elmúlt két napban!Nem mehetne valaki helyettem?-álltam fel Cullen-ék kényelmes kanapéjáról.

-Nem!Már így is lógsz két műszakkal!-kiabált be.Dühösen fújtattam ki az erdőbe.

-Még találkozunk!-intettem a Edward-nak.

Imádom szívatni ezt a kis szerencsétlent.Seth már farkasként várt rám.Csak biccentettem neki,hogy tűnés mert vetkőzök.Már több hónapja vagyok farkas.Nekem is lett tatto-m.Mondjuk még mindig tiszta röhejnek tartom.A bundám színe valami érdekes....talán mondhatnám úgy:egy árnyalattal világosabb mint Sam fekete bundája?Biztos a sötét agyam miatt van....

Végre rájöttél!-örvendezett Paul.Gyorsabb iramra kapcsoltam.Még széttépem azt a vizsla fejét.-Aú húgi!Ez fájt!Vizsla?Nem inkább szép farkas?-kuncogott.Már épp beértem őket amikor Paul oldalra esett mert meglöktem.Nevető hangot hallattam Seth-tel együtt.

Bocsi Paul!Mondanám,hogy nem direkt volt,de akkor hazudnék!-vihogtam.Seth elindult egy nyomon.Én az északi kőr felé vonultam,ahol farkasszagot éreztem.Még hallottam ahogy Paul káromkodik egy sort aztán,elindul ő is.Csak mi voltunk ma éjjel hárman járőrözni....Utálom,hogy folyton fiukkal osztanak be.Mindig valami másra gondolnak....

Ezt mondja az aki mindennap lejátsza  magában élete,minden egyes percét!-intett le Paul.

Nekem legalább normális gondolataim vannak!Így eltudom terelni a figyelmemet a titkaim elől!-upsz ezt hangosan kimondtam?Gyorsan gondol valami másra!Edward feje amikor nekivágtam egy tálcát...Edward feje amikor nekivágtam egy tálcát....

Miért mi olyan fura a mi gondolatainkban?-kérdezte Seth.Hála Serh-nek elfelejtettem a titkaimat amit nem akarok megosztani a falkával.

Seth,ne mond,hogy nem vetted észre!Paul minden egyes pillanatban Rachel-re gondol...meg arra,hogy mit csinálnak esténként!-mondtam Seth-nek.Felállt a szőr a hátamon.Paul minden este...Fúj!Ez még annál is rosszabb amikor Jacob gondol arra,hogy mit csinálnak Nessie-vel!

Azért az egy kicsit más!Én nem egy fél vámpírral osztom meg életem boldog perceit!-dühöngött Paul.Majd meglátjuk mennyire lesz a szája amikor elharapom a nyakát!

Huly,hagyd abba!Evvel mindhármunk életét megnehezíted!-üzente nyersen Seth.Persze csak azt akarta,hogy hagyjuk abba a veszekedést.De én utálom Paul-t.Sőt mindenki utálja!Megálltam.

Mi van csajszi?Kifulladtál?-kérdezte gúnyosan Paul.Persze én nem azért álltam meg mert elfáradtam hanem mert szagot fogtam.

Seth,Paul!Gyertek ide!Nyugatról vámpírszagot érzek!-adtam át az infót!Szólnunk kell Sam-nek.Hangosan felüvöltöttem mire egy perccel később már Sam gondolatai vették át,veszekedésünk helyét.

Mi a baj srácok?-kérdezte.

Nyugatról...Vámpírok.Azt hiszem kettő!-magyaráztam.Lassabban követtem a nyomot,hogy beérjenek.Sam futott legelöl,Jacob a bal oldalán én jobbon.Paul és Seth még mindig nem jöttek rá miért én vagyok a ragsorba a harmadik.Talán mert tehetségem van hozzá!Hehe...

Nagyon vicces!-dühöngött Paul.Sam fegyelmező gondolatokat küldött Paulnak és nekem.Engem nem lehet megnevelni...De még mindig nem adták fel.Pedig eljöhetne az ideje.

Időközben a többiek csatlakoztak és már az egész falka a nyomot követte.Valamit megéreztem Keletről.

Sam!Erre frissebb a nyom!Szerintem elmentek oda aztán erre mentek!-böktem orrommal keletre.

Jared,Paul,Leah!Kövessétek az eredeti nyomot!Mi megnézzük mi ez a másik!-utasított Sam.Ez az!Megint az alfával lehetek egy csapatba!Csak sajnos Jake is itt van...

Ezt hallottam!-kuncogott Jake.

Elég,srácok!Koncentráljatok a nyomra!-mondta Sam.Persze a nyom...Már két mérföldje azt követjük....De egyre erősebb!Nagyobbakat ugrottam nehogy meglépjenek ezek a piócák!Amúgy én vagyok srác!Sam már igazán leszállhatott volna erről a srácozásról!Leah és én lányok vagyunk!Istenem.Egyre erősebb.-Huly ne menj tovább!Itt vannak...-mondta Sam.

Kicsit körbeszaglásztam...Vér!Vámpírbűz!

Sam valakit megöltek!-jóformán sikítottam gondolatban.Nem voltam hozzá szokva,hogy valaki meghaljon ha nem érünk oda időben!Aztán megláttam!Hosszú szőke haja a válláig ért,vörös szemei izzottak.

Neki ugrottam.Már a fejét téptem de a bordáim nagyot reccsentek.Jake jött oda hozzám segíteni,a többiek a másik után futottak.Aljas pióca!Eltörte a bordáimat!Letéptem üveg kezét amitől felordított.Behúzott egyet Jake-nek a még jó kezével.Jake is felüvöltött.Szemétláda!

Feje nekirepült egy fának ami kettétört.Ez az!Győz a farkaslány!Jake már átváltozott.Arca szétzúzva.Úr Isten.Gyorsan betrappoltam a bokorba és magamra rángattam,a mini sortot és az össze-vissza szakadt felsőmet.

-Jake!-mondtam miközben a nadrágját szedtem a lábáról.Óvatosan felhúzta aztán üvöltözött.-Hamarosan viszünk Carlisle-hoz!-simogattam meg a hátát.Úr Isten!A háta is darabokra tört!Megfogtam a karját a vállamra tettem.Ekkor bordáim nagyot reccsentek.

Fú!De király!Most törhetik el újra!Leah szaladt a bokorból,hogy segítsen.Óvatosan vittük végig Jake-t az erdőn mikor megláttuk a Cullen házat.Carlisle kiszaladt egyenesen Jacob-hoz.

-Mi baja?-kérdezte a doki.Gyorsan kezdtem hadarni.

-Fej,hát!-mondtam.Dr.Akula bólinott(dr.akula egybe rakva Drakula).Már is bevittük Jake-t a rendelőbe.Sam-ék is megjöttek Paul-lal akinek a lába sérült.

-Hogy a tetves,némber!Szőke p**sa!-káromkodott Paul.Én a bordáimat próbáltam eltörni.Nem sok sikerrel.Nem vagyok egy öncsonkító,szadomazó!

-Edward,valaki!-kiabáltam.Edward már ott is volt.-Rendben figyüzz ide!Van ez a három bordán!-húztam be a hasam,hogy jobban lássa.-Törd el őket!-kértem kiskutya szemekkel.

-Nem hiszem,hogy...-kezdte.

-Törd már!Tudod,hogy fáj!Alig kapok levegőt mert az egyik majdnem átszúrja a tüdőmet!-hisztiztem.A rendelőből sikolyok jöttek.Szegény Jake.Észre sem vettem de Edward már el is törte a bordáimat.Én is felüvöltöttem.-Kösz...-lihegtem.Nem vagyok valami jó az emberi test dolgairól.Annyit tudok,hogy kéne állnia szerencsétlen bordáimnak.Óvatosan,fogamat összeszorítottam és visszaraktam az őket megillető helyükre.Pár perccel később már kaptam levegőt.

Paul jött le járógipszben.Ezek szerint szilánkokra tört a lába.Utána Jake tolószékben.Biztos a hátával van gond.

-Helyzet?-kérdeztem.Jake nem nagyon tudott beszélni mert az arca erősen be volt kötözve.

-Jacob-nak pár napig pihennie kell.Paulnak is.Te jól vagy?-kérdezte Carlisle.

-A bordáimat Edward segítségével,-pillantottam Edwardra.-sikerült visszarakni.-mosolyogtam.Carlisle azért közelebb jött.Felhúzta a pólómat.Csodás!Perverz Dr.Akula.Szerencsére nem odáig húzta fel,hogy mindenki lássa melleimet.Mint amikor először változtam át...Az volt az első és az utolsó!

Carlisle hideg kezeivel megtapogatta,én meg libabőrös lettem.Aztán valamit erősen megfogott és kirántotta.Lába megrogytak alattam de sikerült uralmat erőltetni rájuk.

-Most van mindegyik a helyén!-cirógatta meg az arcomat Carlisle.Dühösen néztem Dr.Akulára,aki elhátrált gonosz nézésem elől.

-Huly-n visszamegyünk elégetni a testeket.Maradj itt,Jacob-bal és Paullal.-futott ki Sam és többiek a házból.Anyám itt milyen büdös van...Mondjuk eddig is ilyen volt.

Paul fel alá járkált járógipszében.Jake Nessie-vel  motyogott valamit.Rosalie szobájából kéjes nyögések jöttek.Fúj!Itt mindenki szexmániában szenved?-gondoltam és belerúgtam a lépcsőbe.Persze nem fájt annyira....De a lépcsőn meglátszott.

-Hulein,ha megkérhetnélek!Ne zúzd szét a házunkat!-szólt rám kicsit dühösen,Mrs.Akula(Esme).

-Hát persze..-mondtam és leültem az egyik székre.Mindig engem hagynak itt...mert én vagyok a legkisebb és a legfiatalabb.De rangsorba Jake után jövök...ami nagy előre lépés volt,mert az utolsó helyről indultam.Most már ez az életem.Be kell tartani a szabályokat.Mindenki arról beszélt még régebben,hogy ha megtalálod a lenyomatodat nem ezt fogod mondani.Nem kell nekem senki.Nem akarok úgy élni,hogy nem volt más választásom.Sam,Paul,Jacob,Jared és Quil,nekik nem volt más választásuk.Nekem még van,de nem érdekelnek a fiuk.

Amint ezen gondolkoztam elkezdett esni a hó.Persze mi farkasok nem fázunk szóval kimentem és leültem a földre.Hó kellemesen hideg érzést nyújtott,amikor hozzáért a testemhez.Paul jött ki mellém.Oh,anyám mit akar?Nem lehet békén hagyni egy percre?Szúrós szemekkel néztem rá.Leült mellém a földre.

-Hogy,hogy kijöttél?-kérdezte.Furcsa.Kíváncsiságot hallottam a hangjában.Miért nem száll le rólam?

-Friss a levegő....-motyogtam,közben a hóba mintákat rajzolgattam.Paul egy farkast próbált rajzolni,nem sok sikerrel.Alice Cullen és Jasper Hale jelent meg előttünk.Alice mosolygott mint a tejbe tök,Jasper mert fájdalmas arcot vágott.Istenem,ez a Jasper!Utálom!Engem néztek.Megmorogtam őket,hogy ne nézzenek és egyből bementek a házba.

Felálltam.Bementem a házba és elnyúltam a kanapén.Amióta farkas lettem,nőttem vagy húsz centit.Így már 180 centiméterrel büszkélkedhetek.Kinőttem a ruhatáramat.iPod-om mint mindig most is itt volt Cullen-ék dohányzóasztalán.Sokat lógok itt.De csak azért mert Jake is itt lóg.Vele értem meg a legjobban magam.Igaz nem szoktunk beszélgetni,épp ez benne a jó.Hagy engem békében.Nem zavarja ha folyton utána megyek,az sem a kritizálom Nessie-t.Csak néha veszti el a fejét.Azt meg valahogy túlélem.

Bedugtam a fülembe a fülhallgatót,maximumra állítottam a zenét és doboltam a kanapén.Nem hallottam miket motyognak a többiek,ez a szép a zene hallgatásban.Hátra hagysz mindent és csak zenének élsz...


Mi ez a bűz???-kérdeztem magamtól amikor felébredtem.A zene még mindig ment és valaki betakart.Hányingerem lett ettől a bűztől.Lerúgtam magamról a földre a takarót.Biztos jó szándékból rakták rám,de akkor is!Arra nem gondoltak,hogy megfulladok?

Edward halkan felkuncogott.Felé néztem gyilkos szemekkel.Nem elég,hogy majdnem megöl evvel a szaggal még ki is röhög.Dühösen ültem fel a kanapén.Körülnéztem.

-Jake?-kérdeztem Dr.Akulát aki egy könyvet szorongatott a kezében.

-Nessie-vel néznek valami filmet.-mondta amikor leállítottam a zenét.Pault kerestem a szememmel.Nem találtam meg de hallottam.Éppen a konyhában ült,Esme-vel aki tojást sütött.

Tiszta röhej.Paul megkérte a tyúkanyót,hogy csináljon neki valami kaját.Az persze készségesen segített szegény törött lábú Paulnak.Szegény Mrs.Akula.Nem látja át az embereket.Csodálom,hogy Edward nem szólt neki,hogy Paul egy aljas ember.

-Jól esik neki ha segíthet...-válaszolt Edward.Áhá!Szóval Esme imád segíteni.

-Hol van fürdő?-kérdeztem.Tudhattam volna de Esme-nek akartam örömet szerezni.Kidugta pici kis fejét a konyha ajtón,és a lépcső alatti ajtóra mutatott.-Kösz.-mormogtam és elindult letusolni.

A fürdő szoba itt a vámpír kastélyban,természetes használatlan műszoba.Tele mindenféle francia tusfürdővel,samponnal és mütyűrkékkel.Ledobtam a ruháimat és beálltam a zuhany alá.Tökéletes volt a víz,szépen lazította el az izmaimat.Már majdnem elaludtam amikor megláttam egy hajsampont.Hajat kéne mosnom...egyből nyúltam érte és ráöntöttem az egész tubussal a hajamra.Ettől a sok járőrözéstől az embernek piszkos lesz a haja.Persze az én hajam csak a vállamig ért,Leah-nak alig az álláig.Semmi pénzért nem akartam olyan hajat.Miután megmostam a hajam megfogtam egy tusfürdőt és magamra nyomtam.Finom barack illata volt....

Megfogtam egy törülközőt és magam köré csavartam.Illatos és csuromvizes voltam.Kéne ruha....Kiakartam menni kérni de Alice be is hajította a sortomat és felsőmet ami ki volt mosva.Alice a jövőbe lát....Tudhattam volna,hogy látni foga ha ruhát akarok kérni.Megvizsgáltam a felsőmet.Szépen összevarrták a szakadt helyeken varrógéppel.Olyan mintha új lenne.Tiszta és új.Kicsit bűzlött de nem annyira,hogy elrontsa a kedvemet.

Gyorsan magamra kapkodtam a ruhákat és megszárítottam a hajam.Milyen frissen néztem ki.Ritka az ilyen.Talán egy hónapban kétszer...

Kimentem a nappaliba.Paul a tojását majszolta,Alice csak mosolygott,Jasper játszotta a hattyú halálát,Carlisle és Esme valamit megbeszéltek,a Szöszi és Emmet meg fogpiszkálóból csinálták meg házuk makettjét.Micsoda hétköznapi viselkedés.Bella és Edward sehol...Aztán ők is előbújtak a konyhából egy tál levessel a kezükben.

-Neked csináltuk!-mosolyogtak.Fura!És ha megmérgeznek?Elvettem tőlük a levest és beleszagoltam.Semmi méreg illata nem volt,csak színtiszta tyúkhúsleves.

-Köszi,nem kellett volna!-hadartam és leültem Paul mellé.Nagy az étvágyam ahogy az egész falkának.Emily már nem győz minket etetni.Ez a leves egy jó nagy mélytányérban volt.

Gyorsan bekanalaztam és hátradőltem a fotelban.Paul bekapcsolt a tv-ét mintha csak otthon lenne.Hol vannak már Sam-ék?Mennyit aludhattam?

-Elmentek,járőrözni.Nem akartak felébreszteni.Amúgy meg csak 10 órát aludtál.-mondta könnyedén Edward.Elsápadtam.10 órát?

Felpattantam.Azonnal mennem kell járőrözni.De...Francba!Pault és Jake-t rám bízták.Megadva magam,úgy ültem vissza a fotelba.

Délután Sam-ék eljöttek értünk.Paul is jött Jake is jött igaz ő tolószékben.Emily-nél vagyunk.A fiuk csak úgy falják a kaját.Gyorsan mielőtt valamelyik lecsapott volna a csirkemellre én gyorsan megfogta és ráraktam egy tányérra.Vadállatok.Örülhetek ha jut egy morzsa.Jake nagy nehezem megevett egy kis levest aztán elaludt.Mindenki a vámpírokról beszélt és,hogy egyesek milyen technikát alkalmaztak a megöléséhez.Én nem mondtam el,hogy csak szimplán leharaptam a fejét és kész.

-És ki intézte el pasit?-kérdezte Emily.Mindenki rám nézett és Jake-re.

-Én..-mondtam.Ennyit bírtam kinyögni utána,csöndbe maradtam.

2 megjegyzés: