2010. december 22., szerda

1.fejezet

/Hulein szemszög/

Csodás nap volt...Amíg anya fel nem ébresztett ábrándozásomból.
-Hulein!Ébredj,már el is alszol a reggelinél?-dühöngött anya.-Egyáltalán hallottad amit az előbb mondtam?!-kérdezte szemrehányóan.Persze én csak csóváltam a fejem.-Az Isten szerelmére lányom...-és még mondott valamit de tényleg nem figyeltem.-Pár hétre el kell mennem a La Push-ból....-azt nem hallottam hová.-Légy jó!És ha lehet ne zúzd szét a házat!-intett szigorúan.Persze csak bólogattam,bólogattam és bólogattam.Aztán kiment az ajtón.-Oh,itt a taxi!Ahogy mondtam kicsim,vigyázz a házra.-aztán elment.Már megszoktam,hogy nem foglalkozik velem amióta apu eltűnt.Kitudja hova...Azóta anyu folyton pasikat hozz haza.Ja,igen ez már nem az otthona.Szállodákban lakik,hála a jól fizető munkahéjének.Jóformán enyém az egész ház.Mindig.Anyu hálószobáját inkább vendégszobaként hívom,mert csak egy-két éjszakát van itthon egy hónapban.Mindig hagy itthon pénzt,egy csomót.Most is egy hatalmas kötöget bámulok.Micsoda szívás!Az anyám megveszteget...Hmm.De kit érdekel?!-kaptam fel a pénzköteget.Nem kell itt a rizsa,hogy vigyázz a házra meg ilyenek.Meg vagyok én úgy ahogy.Ideje lemenni a First Beach-re.Gyorsan ugrottam,bedobtam a tányéromat a mosogatóba és már kint is voltam az ajtón.

Amikor leértem a partra már megint azokat az idióták láttam.Paul,Jared és persze Jacob.Amióta Sam-mel lógnak már suliba sem járnak.Igaz nyár van de ez még tavasszal történt.Elkezdtek hiányozni a suliból aztán már végképp nem jöttek.Levágatták a hajukat és tatto-juk lett.Tiszta gagyi.Egyforma tatto és rövid haj?Ugyan kérlek.Furcsa de ez történt egyik legjobb barátnőmmel Leah-val is.Persze ő már rég kijárta a sulit.Neki is tatto lett és levágatta a haját.Mikre rá nem tudják venni az embert!Ezeken kívül kerülték az embereket.Sosem jártak már el a hétvégi partykra.Pedig régen milyen jó volt.Akkor még Sam is eljött az ilyenekre.De egy éve minden megváltozott.Azóta egy úgymond "falkában" vannak.Mással nem is tőrödnek.

Elkezdtem kacsázni egy lapos kővel.Aztán a következővel.A szemem sarkából a kis falkára pillantottam.Éppen beszélgettek valamiről,ami biztos fontos mert suttogtak.Nyilván azért,hogy ne halljam és a turisták se hallják.Ez idegesítő.Csak úgy mintha elájulnék,úgy dobtam hátra magam a vízbe.Muris érzés volt,hagyni,hogy a gravitáció vegye át az uralmat.Ruhában voltam a hideg vízben.Nem számít ha megfázom.Mostanában /vagyis ha nyár van/ semmi sem érdekel.

-Hulein!Jól vagy?-kérdezte egy hang valahonnan fentről.Óvatosan dugtam a fejem.Hát nem Paul volt az?!Vele egyszer jártam...asszem általánosban 8. végén.Nem emlékszem miért szakítottunk csak megtörtént.

-Aha!-motyogtam.-Mit érdekel az téged?-förmedtem rá.

-Csak úgy beleestél a vízbe!Gondoltam megkérdezem.-duzzogott.Ezt méltányolom.

-Ühüm.Akkor szia!-buktam le a víz alá.

Sam és a többiek kerülték az embereket,az emberek pedig engem kerültek.Magányos farkasként élek már jó néhány éve.Elmebetegnek tartanak a fura dolgaim miatt.Most mondok egyet:mindenki előtt a parton képes vagyok csak úgy táncolni és énekelni.Na jó még egyet:Nem érdekel mit gondolnak mások én megmondom egy ismeretlen embernek,aki az utcán jön velem szembe,hogy ez a póló nem megy a szeméhez.Szóval ilyen vagyok én.Valaki hippiként emleget,mások egyszerűen idiótának.Én azt mondanám:hippidió.Fura vagyok.Engem nem zavar.Sam-ék is furák.Legalább én egyedül csinálom.Amint ezen gondolkoztam éreztem,hogy fogy a levegőm.Ideje lenni felmenni...

Légszomjasan kúsztam ki a partra,ahol persze mindenki hülyének nézett.Még a kis banda is felém fordult.Csurom vizesen sétáltam végig oda ahol hagytam a táskámat.Felkaptam és előkotortam belőle az iPod-omat.A Nap szépen sütött egy jó nagy követ.Úgy véltem nem omlok be alattam ezért ráfeküdtem száradni.Bedugtam a fülembe a heccetett,táskámat átkaroltam.A legjobb barátom a Nap.Nem beszél,nem kritizál csak süt.Mindegy ki az illető,csak süt.Hangosabbra vettem a a zene hangját mert hülye farkas üvöltések zavarták meg a hullámok csöndjét.

Már több hónapja egyre több farkas van La Push-ban.egyesek bosszankodnak mert elijesztik a turistákat,mások örülnek mert Farkas Push-nak reklámozhatják.Nekem tök nyolc.Csak ne zavarjanak.Kinyitottam a szemem.Eltűnt a Nap.Valaki fölém hajolt.

Fekete haj,fehér bőr,vörös szempár.Pislogva ültem fel,közben a hapekot bámultam.

-Mi a franc?Ember!Elállja a napot!-löktem a térdét.Meg sem moccant csak engem nézett.-Magához beszélek!-álltam fel.Szája szélét megnyalta aztán szippantott egyet a levegőbe.

-Fú!De büdös vagy!De azért jobb mint a semmi...-mosolyodott el gonoszul.Még hogy én büdös?Egyáltalán honnan érzi?

-Mit képzel?Elállja a Napot és még sérteget is?-csattantam fel.Szerintem dühöm jogos volt.Beakartam húzni húzni egyet.Mikor kezem alig fél centire volt az arcától megfogta.Iszonyatosan fájt.

Térdre estem az ismeretlen férfi előtt.Kezem eltörő félben volt.Hangosan felüvöltöttem amikor csontjaim velőtrázó hangon sikoltottak.Az erdőből egy hatalmas fekete farkas ugrott ki,utána egy rozsdabarna aztán egy homokszínű.A férfi elengedte a kezemet,úgy rogytam a földre.A három farkas egyenesen felénk futott.Sikítva gördültem a szikláról és a homokos partra pottyantam.Kezem irtózatosan tüzelt.Félig láttam,ahogy a három farkas neki esik a férfinak és széttépi.Szuper!Ember ölő farkasok!Talán futni kéne?Úgy hiszem igen!

Egy kézzel támaszkodtam fel a földről.Táskámat gyorsan megfogta és magam után húztam.Hangos reccsenések amint az egyik farkas lába szilánkokra tőr.Talán meg kéne nézni jól van-e?-mondta az állat barát felem.Bolond vagy?És ha férfi plusz a farkasok is megtámadnak?-mondta az okosabbik felem.De én sosem hallgattam az okosabbik felemre.Megfordultam.A farkas akinek a lába eltört a földön nyüszített.

Odarohantam hozzá és lábát próbáltam kiszedni súlyos teste alól.Sikerült is mire a rozsdabarna farkas hálálkodó szemekkel nézett rám.

-Nincs mit...-szuszogtam.Betrappolt az erdőbe három lábon aztán eltűnt.Megint a saját fájdalmam foglalt le.Aú!A kezem!Amíg én a rozsdabarna farkassal foglalkoztam,a többi széttépte azt a vadbarmot.

Paul sietett ki az erdőből öngyújtóval a kezében.Te szent ég!Rádobta az öngyújtót egy halomra ami emberi testrészekből állt.Aztán rám nézett.Az én szememben nem tudom mit láthatott,mert nagyon megijedt.Nem éreztem magam ijedtnek,sem dühödtnek.

-Nyugi,elviszlek és rendben rakjuk a kezed!-mondta nyugtatóan.Aztán a kezem nagyot reccsent.

-Paul!-sikoltottam.Mintha összeforrt volna vagy ilyesmi.Szemei összeszűkültek.Erősen ragadott meg a vállamnál fogva.

-Sam!Összeforrt a keze!-kiállott a fekete farkasnak.Mi ez az egész?

/Paul szemszög/

Úr Isten.Ne már!Hulein is vérfarkas?!Nem kell még egy lány!Mondjuk ő sokkal elviselhetőbb mint Leah.De akkor is!Sam sietve jött ki a bokorból és Hulein-re nézett.

-Vigyük el Carlisle-hoz.Jacob már ott van.-futott be az erdőbe.Huly nagyot sóhajtott,megadva magát ennek az őrületnek.

Gyorsan odaértünk a nagy házhoz ahol Jake vérfagyasztó üvöltéseit hallottuk.Szegény,Jake!

-Paul,most már igazán elengedhetnéd a vállam!Ez fáj!-makacskodott Huly.Elengedtem.-Paul,most mit csináltok a kezemmel...?-harapta el a kérdést.Gondoltam jó ha tudja.

-Összetörjük és rendbe rakjuk...-hadartam gyorsan.Szemei ijedséget tükröztek amitől én csak idegesebb lettem,

Jacob üvöltései abbamaradtak.Hál' Isten!Megfogtam Huly kezét és berángattam ebbe a büdös háznak nevezett odúba.Carlisle már várt ránk.Röntgengép már a nappaliba,kezei megveszítve.Huly szeme rángatózott.Áh!Szóval ő is érzi ezt a bűzt!

-Paul,megfulladok!Menjünk ki!-rángatta a kezem.Én csak fejemet ráztam.Szegény lány...Most érzi először ezt a szagot.Majd milyen lesz már hét múlva?!


Végül sikerült rendbe rakni Hulein kezét.Igaz pár sikolyt hallhattunk amikor Carlisle újra eltörte azokat.

/Hulein szemszög/

Hihetetlen.A kezem két óra alatt teljesen meggyógyult.Kiderült,hogy Jacob volt az a farkas akinek segítettem.Minden hülyeséget rám zúdítottak egyszerre.Én csak jót röhögtem elfogadva,hogy majd egyszer én is farkas leszek.elmondták,hogy apu azért tűnt el mert megölte egy vámpír.Na ezen is jót nevettem.Mindenki szokás szerint hülyének nézett.Ha az ember megszokja már észre sem veszi.Utána persze eljutott pár dolog az agyamig de jókedvemet ez sem rontotta el.


Első feji kész!!!Komikat!

2 megjegyzés: