2011. március 18., péntek

9.fejezet

/Henriett Call szemszög/
Kedvtelenül ébredtem.Hasamat szorosan átkaroltam,úgy battyogtam le a lépcsőn.Charlie elment,megbízik bennem.Tanácstalanul járkáltam fel,s alá a házban.Szóra nyitottam a számat,suttogni akartam valamit a szobának,illetve a nappalinak.Nem mertem felmenni a titokzatos,eltűnt Bella szobájába.Félek,hogy elsírom magam,s eltalálok én is tűnni.Szegény Charli-nak már 20 éve eltűnt a gyermeke.Erre a gondolatra ökölbe szorult a kezem.Mesélte,hogy volt egy fiúja a lányának.Edward Cullen.Valamiért ismerősen csengett ez a név...Talán rokona lett volna Carlisle Cullen-nek?A lényeg mégis az,hogy összeházasodtak,elég korán.Aztán furcsa dolgok történtek,azt mondta Charlie.Bella megváltozott,örökbe fogadtak egy gyermeket,aztán pár évvel később eltűntek.Bármi is történt ezután,senki sem beszél róla többet.Próbáltam megemészteni a forksi életet,de nem igazán megy.Mindenki ismer mindenkit,mindenki tud mindent,kivéve én.Nekik én csak egy vakfolt vagyok a tökéletes városi idillben.Miért vagyok itt?-tettem fel magamban a költői kérdést.Erre még én sem tudtam a választ.Ciara folyton,csak panaszkodott,hogy nem tudja majd eltartani a gyereket és engem.Ezért inkább eljöttem,csak a kocsiját magammal hoztam.Remélem nem haragszik...Régen annyira vak voltam!18 évesen megakartam szökni otthonról,bejárni America-t és jókat bulizni.Most meg itt ülök "tök" terhesen,egy idegen pasas házában,s halványlila gőzöm sincs mit kezdjek magammal.Egyedül nem megyek sok mindenre,segítség kell.Ugrottam egyet,s máris a fürdőben voltam öltözködni.Igaz,még nem tudom hova megyek...Miután elkészültem,kirohantam a ház elé.Egy nő állt Bella régi furgonja mellett.Csak a ruhájából tudtam megállapítani,hogy tényleg nő,mert az arcát sál,szemüveg,sapka takarta.Hirtelen hátrakapta a fejét.
-Jó napot...-nyögtem.-Segíthetek...?-tettem fel egy nagyon hülye kérdést.Senkit se ismerek.
-Nem köszönöm.-felelt kellemesen csengő hanggal a lány.-Charlie esetleg...nincs itthon?-kérdezte rejtélyesen.Nem tetszett nekem ez az itthon szó.Lehet csak képzelődök.
-Nincs.-feleltem tömören és kikerültem a nőt.-Viszlát.-köszöntem,meg sem várva mit mond.Most biztos bunkónak tart,s az egész városban ezt foglya vagy terjeszteni.Nem is baj!Legalább majd elkerülnek az emberek.Össze-vissza bolyongtam az utcákon,egy boltot keresve.Szerencsémre fél órával később meg is találtam.Érdekes nevére egy pillanatra megtoppantam."Newton üzletlánc"-ez lengett a bolt tetején.Az üzletláncot kicsit ízlelgettem,mert még sosem hallottam erről.Megfogtam egy kocsit,majd besétáltam a középnagyságú épületbe.Nem mondanám,hogy sokan mászkáltak,csak néhány ember csoszogott kómásan a sorok között.Egyből a gyümölcsök felé indultam,ahol az epret kerestem.Ráfáztam,mert epernek nyoma sem volt.Felsóhajtottam,bedobtam egy almát a kosárba.A vásárlás lekötötte a figyelmemet,szinte mindent elfelejtettem.A hentes pulthoz értem,gondoltam összeütök valami vacsorát Charlie-nak és nekem.Enyhén őszes,borostás férfi állt a pult mögött.Eredeti hajszíne szőke lehetett,de az ősz szálak és a kopaszodás nem segített ennek megfejtésében.
-Jó reggelt!Mit adhatok?-szólalt meg jól begyakorolt monoton hangon.Szemei tágra nyíltak,mikor meglátott.-Nem idevalósi?-kérdezte nagyobb érdeklődéssel.Megráztam a fejemet.
-Most költöztem ide.Henriett Call vagyok.-nyújtottam kezet.
-Embry Call lánya?-nyújtott ő is kezet.Összevontam a szemöldököm.Embry Call???-kérdeztem magamban.
-Nem....én...New York-ból jöttem.-magyaráztam.Bólintott.
-New York.-ízlelgette a szót.-Én a maga helyében nem jöttem volna,ebbe a kihalt,veszélyes városba.
-Veszélyes?-döbbentem meg.Erőltetetten felnevetett és megint bólintott.
-Folyamatos eltűnések,gyilkosságok.Már a gimnáziumot is bezárták,ahova én gyerekként jártam.Csak az idősek maradtak,a fiatalok álmokat kergetve,félve elmenekültek.De még azóta is fogyóban a város.Hamarosan már szellemváros leszünk.-magyarázta rémhangon suttogva.Egy picit megrémített ez a tény,de mégsem tántorodtam vissza attól,hogy itt éljek.
-Én nem félek.-jelentettem ki.Felnevetett.
-Majd fog.-nevetett.-Miért jött?-kérdezte,közben egy bárddal szeletelt valamilyen marhahúst.Ez a beszélgetés kezdett ijesztővé válni,de azért válaszoltam.
-Keresem....-kerestem a szavakat.-A múltamat.-akaratlanul is lepillantottam a hasamra.Abban az egy másodpercben lepergett előttem az életem,van miért küzdeni.
-Pontosabban?-kérdezgetett a már-már idegesítő férfi.
-Mit mondott?Hogy is hívják?-semmi kedvem nem volt udvariaskodni,de muszáj picit jobb benyomást kelteni.A férfi komor arcot vágott,kisfiús vonásai viszont azonnal visszatértek.
-Mike Newton.-ez a két szó mindent megmagyarázott.Ő az üzletvezető,régóta él itt,ismeri az embereket.
-Én...Dr.Cullen-t keresem.-tértem a lényegre.Miie felpillantott a húsok közül,mélyen a szemembe nézett,majd elnevette magát.
-Az a pasas már 10 éve halott.-nevetett.Értetlenül pislogtam rá.10 éve???De én alig egy éve beszéltem vele.Képkockák villóztak az elmémben,sehogy sem fért be az a tíz év.Valakit biztosan ismerhet közülük.egy olyan személy nevét vettem a számra,akit el akartam volna felejteni.
-Robert Black?Ő biztosan nem halott...-ez volt reményem utolsó szikrája,de nagy fájdalmat okozott kimondani a nevét.Erősebben kezdtem szorítani a bevásárló kocsit,a fájdalom ostorcsapásként ért.Legszívesebben elfutottam volna,jó messzire,hogy Mike-nak ne kelljen válaszolnia a kérdésemre.Ő viszont már nyitotta a száját,arcán lágy mosollyal.
-Itt lakik nem messze.A bátyjával és annak a barátnőjével.Kedves emberek...-magyarázta,s én minden szavát szinte ittam.Nem akartam hinni a fülemnek,hogy tényleg itt van.De ha meglát...-az örömképek máris elillantak.Biztosan nem a régi ént látná,hanem egy elhanyagolt és morcos kinézetű terhes lányt.Féltem a végzettől,a megvetéstől,meg még kitudja mitől.Órámra pillantottam,mely fél 4-et mutatott.Elköszöntem Mike-tól,kifizettem az árut és egyből indultam "haza".Szemem akaratlanul is megragadt egy utcatáblán.Pontosan az volt,amit Mike leírt nekem.Vaciláltam néhány percig a dologról,de tovább mentem,bár nem igazán akartam.Olyan hülye vagyok!addig halogatom a dolgokat,míg végül már...-nem találtam a megfelelő szavakat.Befordultam Charlie házának utcájába,a hasam görcsbe rándult,minél jobban közeledtem a házhoz.Valami mágnesesség vonzott,ami egyszerűen megmagyarázhatatlan.Egy kocsi parkolt a ház előtt...




 nos,visszatértem! :DD remélem tetszett ez a rövidke fejezet,igaz nem valami eseménydús,de a következő ígérem az lesz !!! ahogy régen is ,most is 5 komi és elkezdem írni a fejezetet !!! :PP legyetek jók,jó erőt a komiíráshoz !

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik :) MikeXD kissé szakadtam, de am ez a szellemváros elég hu:D
    Szegény Henriett:/
    Izgatottan várom a kövit, remélem mihamarabb jön :P
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    eltűntél msnről-.-":D:D
    Nagyon tetszik:)
    Mike most sem javultxD
    Kíváncsi vagyok ki van otthon:P
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Nagyon jó lett. Már alig várom hogy olvassam a következő fejezettet. Amúgy meg nem is volt olyan rövid szerintem. Már kíváncsi vagyok hogy mikor derül ki Henriett múltja.

    Nina

    VálaszTörlés
  4. hát téll nem lett vmi hosszú!xd de jóó lett!:D és örülök h visszatértél!:D további sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Bocsi bocsi és bocsi....
    nagyon sajnálom de teljesen elfelejtettem a frisst hogy volt...
    nagyon tetszett.
    remélem sietsz a következővel...
    Régen láttalak fent msnen....
    pusy

    VálaszTörlés